» depressing vent don’t read

Read More

REBLOG | Posted 4 days ago With 1 note
» Really worst day so far…

Sorry I haven’t replied much of anything this week… I’ll definitely get around to it when I feel a little better..

Some plans I have later are:

Try to reply to posts

Do some spider-man pics

draw some topaz stuff…

try to continue rps

kick my butt back into place and walk it off after I vent in the next post, that everyone should ignore.

REBLOG | Posted 4 days ago With 0 notes
tags: #taro-update
» gonna totes post stuff tomorrow or something /sob

sfljskf GOING TO DO MY BEST TO GET THE GROUP RUNNING AGIN BUT IDK PROBS NOT GOING TO BE SUCCESSFUL CUZ I SUCK AT BEING A MOD aaaaaaaaaaaa BUT GOING TO TRY BECAUSE NEVER GIVE UP HNG

http://tewi.us/tegaki/dblog.php?u=75515&e=1804102

and I’ll do my best to post some of those doodles tomorrow after practice driving and church slkfjsf

askmimiocs:

shipping with Dom

welp the ask won’t let me post 2 pics so….

OMFG I JUST SAW THIS AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LKSFJIDJDSOFJSDF SQUEEEEEEEEEEEEEE THI-THIS YES LSDKFJF AH MY FEELS RIGHT NOW AAAAAAAAAAAA OMGGG

/CRIESTODEATH AHHHHH MIMI YOU KNOW HOW TO TOUCH MY KOKORO AAAAAAAAAAAAAAA

» Alright alright aaaa

I gotta go sleep now I guess …. really not looking forward to driving tomorrooowwwwww uuughhhh hoping for safeness on the road for everyone aaaaaaaaggg

crai I wish I had more stuff to post but I realize most of the stuff I’ve been working on is all half done lol OTL 

Anyway Night all! 

Probs draw some Drake from Uncharted tomorrow or something, and some oc stuff, and more cartoons…. I’ll have to see what I’m in the mood for lol OTL

» AH AH AH NO DEAR POOSHPIN-CHAN

Ahhh I'm glad you like the coppernauts I drew for you and ahhh thank you for the doodles they're too cute I'm still giggling AAHHH///

OMFG YOU’RE SO WANDERFULLL AAAAAAAA SDLKFJSLKF YOUR HAPPYNESS MAKES ME SO HAPPY AAAA THIS IS AWESOME AAAAAAAAAAA SLFJSKLFLSFKLSF I’m SO HAPPY YOU LIKED IT AAAAAAAAAAAAA SLDKFJLSKJFKLSF

Some Doodles and pics done over the month~ Some Kai pics, Drawing/coloring practice, ANNNNND~ TYCHE AND REEKOOOOO~

Tyche belongs to Kinjiru

Reeko belongs to Mitsukuni

SDlfkJSLKDF I miss drawing TG stuff and drawing Kai’s buddies slfkjslkf 

-more Tg stuff to come, including a silly comic I’m coloring slfkjsklfjsf

MORE FOP Before I go to bedddddd AHHHHH Trying to post everything is so hard when curfews get in the wayyyyy /craiiiii

Anyway for the first image, that’s if there was a scenario where Timmy has forgotten he’s ever had fairies but also can’t see them! But wishes still get granted because they’re still his fairies… IDK it’s kind of a halfbaked idea but Ima do something with it???? IDK SLKFJSLKF AHHHHHHH BUT YEAH SOME DOODLES and YES THAT IS REMY AND GARY AND JIMMY /flees

On weekends I still like to watch the occasional FOP when I get time too sdlfkjsklf hnnnghhh I love these two so much aaaaaaaaaaaaa Probs more to come later heuehuehuehue slkfjlksdf I’d probs have more commentary but aaaa brainfarts everywhereannnnnd welllll I gotta get to bed by 9:30 because of class tomorrow and practice driving + driving session tomorrow OTL aaaaaaaaaagh I hate drivingggggg